قابلیت های جدید فتوشاپ 2023

دسته بندی :دسته‌بندی نشده ۳ آبان ۱۴۰۱ Vstudioadmin 3904

قابلیت های جدید فتوشاپ 2023

شرکت ادوبی هر سال آپدیت ها جدیدی برای برنامه هایش ارائه میکند و امسال هم با ورژن 2023 برنامه ها قابلیت های جدیدی به نرم افزار ها اضافه شده، تو این مقاله میخوایم شمارو با قابلیت های جدید فتوشاپ 2023 آشنا کنیم، پس بریم برای معرفی.

 

بهبود عملکرد و قابلیت های جدید سلکت آبجکت

از این به بعد با انتخاب این ابزار و قرار دادن آیکون موس روی تصاویر، آبجکت های تصویر انتخاب به رنگ صورتی در میان که این باعث میشه خیلی سریع تر سوژه مورد نظر را پیدا و سلکت کنید، همچنین با سلکت کردن هر بخش و راست کلیک روی آن گزینه Delete and fill selection اضافه شده که خیلی سریع با هوش مصنوعی قوی اون قسمتو براتون حذف  و از جاهای دیگه جایگذین اون بخش میکه.

البته این ابزار جدید فتوشاپ 2023 فرق هایی با ابزار content aware fill داره که تو ویدیو بالا کامل توضیح دادیم.

قابلیت جدید کراپ کردن خودکار تصاویر

حتما شده تعدادی عکس داشته باشید و اونارو اسکن کنید ، و بخواید تو فتوشاپ از هم جداشون کنید یا Crop کنید، اینجاست که ابزار جدید فتوشاپ بهتون کمک میکنه، فقط کافیه از پنجره File گزینه automate و بعد گزینه Crop and straghten Photos انتخاب کنید تا همه تصوایر به صورت خودکار بریده شود.

قابلیت ترمیم خودکار عکس های قدیمی

تو بخش فیلتر های پنجره neural filter حالا فیلتر جدیدی اضافه شده که با این فیلتر میتونید عکس های قدیمی و داغون خودتونو ترمیم کنید، اینم فیلتر تمامی خرابی ها، پارگی هارو با هوش مصنوعی قوی بازسازی میکنه.

اگر بخش neural filter براتون غیر فعال هست حتما ویدیو بالارو ببینید، تو این ویدیو نحوه فعال سازی پنجره neural filter کامل توضیح داده شده.

ابزار ماسک در Camera Raw

به نظرم بهترین ابزار اضافه شده به فتوشاپ 2023 قابلیت ماسک هوشمند در Camera Raw هستش، هر تصویری که سوژه ای داشته باشه وارد Camera Raw کنید حالا در بخش ماسک قابلیت های جدیدی میبینید که خیلی راحت سوژه هارو تشخصی میده و جالب اینجاست که حتی با انتخاب یک سوژه مثل انسان میتونید اجزای مختلف مثل صورت، چشم، ابرو، دهان، دندان و … انتخاب کنید و روی هر بخش به صورت جدا کار اصلاح رنگو انجام بدید.

 

امید وارم این مطلب و توضیحات براتون مفید بوده باشه، همچنین اگر میخواید تدوین و جلوه های ویژه رو به صورت کامل یاد بگیرید پیشنهاد میکنم حتما صفحه پیکج کامل فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت مشاهده کنید.

 

 

Vstudioadmin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

لینک کوتاه:
0